HOME SWEET HOME.....SWEDEN!

MIAMI BEACH
Mammas födelsedag! Då blev det helikopter...!
Fort lauderdale!
Haha! På uneversal studios..
Helikopter bild.

Hej! Nu har jag äntligen landat i Sverige efter en låång flygresa! Det har varit så jäkla kul i USA!!!
Jag har hunnit se jätte mycket på bara två veckor. Det började ju med att vi var i Fort Lauderdale, då blev
det massa bad och shopping.
Sen åkte vi upp till Orlando och gick på disneyworld uneversal studios! Tyvär blev jag matförgiftad och kräktes så
jag fick åka hem efter att ha sett en park... Efter det åkte vi ner till Tampa och Clearwater, det var super härligt!
Vi var där en dag bara så det blev sol och bad! Sanden var så himla härlig där. Den såg ut som mjöl!
Och till sist fortsatte vi ner till Miami Beach! Super härligt! Där var det super varmt och havet var
aldelles turkost! Ja, det där var väl en kort samanfattning av min resa till Florida då!
Nu ska jag nog vila lite för klockan är mitt i natten för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0