SVAR TILL KOMMENTAR:

Läsare som var ett fan!! om DAGENS:
hej inte för att vara dum eller något men sluta eller börja blogga!?
Du har två val så VÄLJ!! Snälla 

LOVE FAN! <3 <3 <3

Hej! Läsare som var ett fan! Asså jag har jätte mycket med skolan och allt just nu, men jag lovar att blogga allt jag kan! Ett annat skäl är att min laddare till datorn är borta! Så jag har inga batterier på min dator! Så jag lånar min brorsas, men han vill helst inte att jag tar den! Fortsätt gärna att läsa min blogg!, och nej jag kommer inte lägga ner min blogg!

Kommentarer
Postat av: Evve <3

Asså jag fattar hur du kan säga så vad taskigt Wendela anstränger ju sej till det här så ägg av :(



Fast bra att du är ett blogg fan :D <3

2011-10-10 @ 19:17:42
URL: http://busungenevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0